Wednesday 22 February 2012

Narcistische Echtgenoot

Ik ben een narcist. Ik hou van mezelf, boven alles. Mijn narcissistic eigenschappen hebben mij ervan overtuigd dat ik ben niet in staat iets of iemand lief, meer dan ik. Echter, heeft mijn narcisme nooit gestopt met mij bemind of liefhebben iemand anders. Er is een overvloed van vrouwen die er zijn, wie zou niet met me eens. De grootste reden voor deze onenigheid, is een negatieve perceptie van narcisme.
Het woordenboek zegt, narcisme is, 'een uitzonderlijke belangstelling en bewondering voor jezelf'. Dus als een narcist zichzelf liefheeft zo veel, waarom zou hij alles doen om zichzelf pijn doen en zet zijn belangen in gevaar, gezien het feit dat je zijn interesse? Als u een beetje dieper kijken naar de eigenschappen van uw narcistische man, zou het op te slaan de grotere foto van zijn weggespoeld in de stortvloed van disfunctionele gezin. Hier is een blik op wat er zou kunnen leven met een narcistische man voor u betekenen.
Narcistische Echtgenoot Traits - een realiteit check
Hij heeft altijd Cares, Uw man is narcist. Hij geeft twee uitbundig over anderen, hun mening en hun suggesties. Hij nauwelijks every sympathiseert or meeleeft. Hij houding callousness definieert en hij leeft in een wereld van eigen, waar de mantra is 'het is mijn manier of de weg'. Dit heeft bevestigd je overtuiging dat je leeft met een man die een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Maar de vrouw, je werd verliefd op deze exacte man en trouwde met hem, want je kon een familie te zien met hem. Mensen niet om te zetten in narcisten 's nachts. Een zeer belangrijk punt, dat wordt overschaduwd is, kan hij niet de zorg over de anderen, omdat hij van je houdt zo veel als hij zelf houdt en om je geeft boven de anderen. Vergeet voor een moment over zijn houding ten opzichte van anderen en geef jezelf een kans om te zien hoeveel hij van je houdt. Als een narcist, kan ik u verzekeren, dat wanneer een narcist beslist om in een relatie, zal hij zien dat het eeuwig duurt, want het ligt in de grotere belangen. Narcisten zal alles doen, en geloof me alles wat in hun vermogen om te vechten voor hun passies en liefde, die u is, mijn dame. Gewoon zien!
Hij is geweldig, Hij heeft een zeer hoge dunk over zichzelf. Zijn hoogmoedig, arrogant en grandioze waarde van zichzelf, is erg pijnlijk om te gaan met. Hij aanvaardt nooit zijn fouten en weigert om enige aanpassingen, omdat alles wat hij doet is altijd goed, omdat hij gelooft dat hij is nooit verkeerd. Ja, is dit een zeer typische eigenschap van een narcistische man showing narcistisch gedrag. Leven met een narcistische man, die verslaat het doel van een partnerschap, kan lijken echter moeilijk, niet onmogelijk. Begrijpen dat zijn overtuiging dat hij kan nooit verkeerd, komt voort uit een onzekerheid van het verliezen van je vertrouwen als je ooit faalt, kun je. Vandaar dat, om te gaan met deze narcistische man trekken, moet je de liefde van je leven dat je hem vertrouwen te verzekeren. Maak hem veilig te voelen door middel van woorden en daden. Geleidelijk aan, als je zijn vertrouwen te winnen zul je win zijn vertrouwen, die hem helpen hun beurt zijn zelf-obsessie in een positieve.
Hij is in vergelijking met concurrerende, Hij is een constante nooit eindigende competitie met zichzelf. Zijn meer dan concurrerende manieren en uiterst kritische geest drijft u op de muur. Deze nauwkeurige gedrag, denk je dat hij is uitbuitende en samenhangend. Eerst alle narcisten komen over als overdreven en onbegrijpelijk concurrerend. Echter, alle van ons ergens streven naar perfectie en het beste dat we kunnen uitstappen van ons leven. Het is gewoon dat een narcist openlijk het uitdrukt door middel van zijn daden, krijgt hij verkeerd begrepen. Opnieuw in de absolute narcistische persoonlijkheidsstoornis, de enige manier van omgaan met dit, is te begrijpen zijn passie. Respect voor zijn passie voor en een deel ervan. Vraag hem over zijn werk, hoe gaat het, wat heeft hij tot nu toe gedaan, wat is doel, maar nooit te bieden directe hulp, zoals narcisten inherent geloven in de kracht van zelfredzaamheid.
Omgaan met een narcistische man vergt wel een beetje meer tijd dan een behandeling met een normaal persoon. In eerste instantie zal een narcist niet laten u zijn persoonlijke ruimte. Echter, als je gevonden hebt jezelf een narcistische man, het is een troef, die u zeker zult waarderen voor het leven. Een narcistisch man zal altijd werken voor het beste, zodat hij kan geven u de beste. Ik ben in een relatie voor twee jaar nu, waaruit de afgelopen 8 maanden geweest over een lange afstand. Het kostte veel voor mijn verloofde om 'ons' gebeuren. Maar zodra ik hem leren vertrouwen (je kunt bedenken zijn inspanningen!), Is er geen weg terug voor ons. Het was zijn zekerheid en geloof in mij, dat hielp me zie mijn eigen grotere belangen.
Wezen met een narcistische man, moet je een beetje van extra werk zetten, maar als je eenmaal vast te stellen het vertrouwen, geloof me, geen liefde vergelijkt met de liefde van een narcist, zoals een narcistische persoon houdt zich eindeloos. Zoals een onaantastbare, onvoorwaardelijke liefde en naadloze gebeurt slechts een keer. Probeer het eens en loop de extra mijl keer. Dat is alles dat we narcisten vragen.

No comments:

Post a Comment