Monday 6 February 2012

Inleiding Brief aan ouders van New Teacher

Een leraar heeft niet alleen de verantwoordelijkheid van de kennisoverdracht naar de studenten, maar ook een hand heeft in het ontwikkelen en gieten hun houding en persoonlijkheid. Als docenten zijn zo veel betrokken in het leven van hun leerlingen, is het belangrijk voor hen om te communiceren met de ouders op regelmatige basis. Een inleidende brief aan ouders van nieuwe leraar bij de aanvang van het academisch jaar is zeer belangrijk voor het ontwikkelen van een communicatie met de ouders voor de rest van het jaar. Een inleidende brief door de leerkracht in staat stelt de leerkracht om een ​​goede indruk te maken op de ouders als ze beseffen dat de leraar is oprecht geïnteresseerd in de groei van hun kinderen. Het helpt ook bij het maken van de ouders comfortabel om te praten met de docent over de problemen die hun kinderen gezicht. Al zijn er zo veel voordelen van het schrijven van een introductie brief aan ouders van nieuwe leraar, niet veel leerkrachten weten over wat ze precies moet schrijven om een ​​goede indruk op de ouders te maken. Daarom, hier zijn enkele belangrijke punten die u hebt in gedachten te houden tijdens het schrijven van een inleidende brief aan de ouders.
Inleiding Brief aan ouders uit Nieuw-Teacher
De introductie brief aan ouders van nieuwe leraar is een manier van het verwelkomen de leerlingen en ouders om zijn klasse en dus moet de toon van de brief heel beleefd. De brief moet maken de leerlingen en ouders enthousiast voor het starten van het nieuwe studiejaar met de leraar. Er moet echter leraren zien dat de brief is geschreven in een formele en professionele manier. Lees meer over het schrijven van brieven en hoe een formele brief te schrijven.
In het begin van de brief, moet de leraar zelf in te voeren aan de ouders door vermelding van haar educatieve achtergrond als over haar eerdere ervaringen. De leraar kunnen praten over waar ze haar leraar graad bereikt van en ook over hoeveel jaar is ze werkzaam als leraar in dezelfde school of een andere school. Vermelding of de leraar was in enkele andere beroepsgroep voordat hij een leraar is ook een goed idee. Het is ook fijn om te schrijven over de leraar aanvullende kwalificaties en of ze op dit moment het nastreven van andere cursus.
Het volgende deel van de brief moet worden gebruikt om te bespreken wat leerlingen en ouders kan verwachten tijdens het komende schooljaar. Hier kan men ook hier een voorbeeld noemen de leer van stijl en ook kort praten over de syllabus die zullen worden behandeld tijdens het jaar. Men kan ook afkomstig zijn de activiteiten die zullen plaatsvinden in de klas als in de school zoals projecten, picknicks, studiereizen, enz. Dit helpt bij het ontwikkelen van de studenten het enthousiasme en zij zal zeker naar voren om te beginnen met kijken het nieuwe jaar in school. Men kan bespreken ook sommige specifieke dingen of problemen als huiswerk, studies, enz. in deze brief.
De brief moet een einde door het stimuleren van de ouders om te communiceren met de docent, indien zij de behoefte voelen om dit te doen. Het is belangrijk om de tijd waarin de ouders kunnen komen om de leerkracht op school te ontmoeten noemen. Waarin de leraar het e-ID is een goede manier van vertellen de ouders dat de leerkracht is welkom om van hen te horen over de zorgen die zij hebben over hun kinderen. Communicatie via e-mail is docent-ouder interactie op een dagelijkse basis, gemakkelijker.
Teacher inleidende brief monsters Ouders
Als u op zoek bent naar gratis monsters van de invoering letters, kunt u verwijzen naar deze steekproef van leraar inleidende brief aan de ouders. Met deze steekproef brief, krijg je een idee hoe je een inleidende brief te schrijven aan de ouders. Lees meer over hoe een brief te schrijven.
Beste ouders,
Mijn naam is Karen van Wingerden, lood vierde klas leraar en ik ben echt blij voor u en uw kind van harte welkom om mijn klas dit jaar. Ik ben afgestudeerd aan de Universiteit van Californië als een belangrijke literatuur in het Engels en later deed mijn diploma in Early Childhood Education van dezelfde universiteit. Ik heb het onderwijs in de Elementaire rang voor vijf jaar, hoewel ik heb gewerkt bij Sunshine School voor de afgelopen drie jaar. Ik ben geïnteresseerd in het lezen en heb mijn eigen blog die ik zie als een venster op mijn mening te uiten. Afgezien van dat, ik ben altijd op zoek om nieuwe mensen ontmoeten en leren over hun taal en cultuur.
Ik verheug me om te voldoen aan, alsmede kennen elkaar en elke leerling van mijn klas en hun ouders ook. Dit jaar zal een uitdagende een voor uw kinderen in vergelijking met vorig jaar, echter, ik zal proberen om de lessen interessanter als gemakkelijker, zodat elk kind begrijpt alsook geniet ze. Bovendien denk ik niet alleen willen vasthouden aan academici. Liever ik ben van plan de activiteiten van de student creatieve vaardigheden en interesses te ontwikkelen. Ik hoop dat ik dit studiejaar te maken, een educatieve en een leuke jaar voor de studenten.
Als je zou willen ontmoeten dat ik je kind de prestaties of andere problemen die hij / zij wordt geconfronteerd in de klas te bespreken, voel je vrij om mij te ontmoeten tijdens de middagpauze uren, tussen de 9,15 tot 10,00. Het zal duidelijk zijn als je mij op de hoogte per dag in voorafgaand aan de vergadering vast. Afgezien van dit, kunt u ook e-mail me karie_1234 @ zonneschijn enige zorg die je hebt over uw kind te bespreken.
Met vriendelijke groeten,; (handtekening); Karen Winget;
U kunt hier meer over weten:, dank u Brief aan Leraar; Business brief van de invoering, ik al je twijfels over hoe je een introductie brief aan ouders van nieuwe leraar te schrijven hoop is duidelijk met dit artikel. Een belangrijk ding dat leerkrachten moeten onthouden is dat zij moeten de toestemming van de belangrijkste beheerders van de school te nemen voordat u de brief aan de ouders. All the best!

No comments:

Post a Comment