Monday 13 February 2012

How Car Windows Tint

Ik kreeg genoeg van de schadelijke ultraviolette straling corrosie schade aan mijn auto bekleding en daarnaast heb ik ook nodig wat privacy in mijn auto, dat is wanneer ik dacht kleursystemen mijn auto ramen. Maar hangen op wie zou tint van de ramen? De garage jongens wilde een brandgat in mijn zak, maar mijn vriend gewandeld in als mijn verlosser. Zei hij, Tinting autoruiten eenvoudig is, als passen we onze vaardigheden. We allebei succesvol getinte mijn auto ramen. Nou hij had gelijk, verven autoramen is niet zo moeilijk, als je de volgende bepaalde stappen. De vermelde stappen hieronder zal zeker ook u helpen. Dus nu laten we weten hoe de auto ramen tint.
Hoe Tint Car Windows; Allereerst, beslissen de auto venster tint kleuren, volgens uw keuze of volgens de wet van uw staat. Kant en klare auto getint folie is verkrijgbaar in de markt voor specifieke modellen auto's. ; Als u niet de pre-cut film kunt u snijd het zelf kopen. Vergeet niet om te knippen volgens de metingen van de binnenkant van het raam. Nemen exacte metingen zal het bespaart u een veel tijd en inspanning. , Voor je beginnen met verven, ervoor zorgen dat de autoruit schoon is. Verwijder eventuele stickers of breeuwen dat aanwezig is op de ramen. Houden het oppervlak van het venster absoluut schoon. ; Soms radioantenne, cellphone componenten of zelfs de innerlijke flappen van de deur van het venster kan veroorzaken hindering. Zorg ervoor dat alles wat op of rond de binnenkant van het raam is uit de weg. , Doorbetalen stof uit het raam is een zware baan, dus was het venster met water en zeep. Gebruik rakel of scheermesdraad te reinigen de rubber verzegelde randen van roll ups en roll downs. ; Nu beginnen met de verven proces. Plaats de tint film op de natte zijde van de ramen, juiste positie het, knijp de overtollige water uit. ; Nu smeer er eens wat lijm oplossing op de tint film, zal het voorkomen dat de tint folie loskomen. Breng de lijm oplossing meer naar de randen toe, zorg ervoor dat de randen goed geplaatst en passen perfect zonder luchtbellen. ; U kunt ook gebruik maken van een verspreiding van mes of spatel om de tint sluiten strak te helpen aan de randen of hoeken van het raam. ; De de luchtbellen te verminderen of te ontdoen van het vocht, eventueel gebruik maken van een warmte-pistool of droger op de tint en knijp het af met een handdoek horizontally. ; Als het niet illegaal in uw land, kunt u de voorruit volgens dezelfde procedure tint. ; Voor kleursystemen de achterruit, de procedure blijft hetzelfde, het enige verschil zal zijn de ontwaseming lijn te vermijden, kunt u de achterruit tint film geknipt in een paneel of secties, en pas ze toe aan, of trim of knip de film over de spiegelverwarming lijnen. ; Uw auto verven operatie voorbij is, ik hoop dat je niet meer verward over hoe autoruiten tint. Als u wilt uw bestaande getint glas te verwijderen en daarna met nieuwe verven, informatie over getint glas verwijderen ga zal blijken behulpzaam. ; Autoruit Tinting Prijzen
Ik denk dat de beslissing over de beste auto getint is moeilijker dan eigenlijk tinten autoruiten. Autoruit verven kosten kunnen variëren van US $ 100 tot US $ 400. De auto venster verven prijzen variëren afhankelijk van de soort en de kwaliteit van de film. Voor een vier deurs personenauto de kosten variëren van US $ 150-250 met een jaar garantie. Ik denk, plaats van het verspillen uw hard verdiende geld gaat een professional installer, you can één doe het-zelvers kit buy for U.S. 80 dollar and install it yourself die best worked voor mij. Ik moet opgeslagen bijna 60 procent van het geld, die ik zou hebben gehad om uit te shell om het professionele installateurs.
Getinte autoruiten niet alleen bescherming tegen de schadelijke UV-stralen, maar ook privacy. Het voegt ook de esthetische waarde van interieur van uw auto. In geval van breuk, kan autoruit tint helpen om het glazen venster bij elkaar te houden. Ja, wat denk je, de tint van de autoruiten uzelf en neem een ​​ritje in uw nieuw getransformeerd sedan.

No comments:

Post a Comment