Thursday 2 February 2012

Hoe te zeggen I Love You in verschillende talen

Liefde, het is gewoon een vier-letter woord! Of is het? Voor velen een vrouw, en nog meer mannen, liefde is een emotie die een groot verschil in hun leven maakt. Na mijn artikel over redenen waarom ik van je hou en emotionele affaire tekenen, veel feedback werd aangedrongen op verschillende manieren om liefde te uiten. Je zou kunnen proberen je hand op romantische dingen te doen, of je kan gewoon leren hoe je een romantische liefdesbrief te schrijven. Mijn favoriete manier zou zijn om laat de persoon weten dat je van ze houdt, in veel verschillende talen. Ja, hoe zeg ik hou van jou in verschillende talen? Laten we eens kijken, zullen we!
Liefde; Of het Amerika, India, Australië of Rusland, de concept en idee van liefde is hetzelfde in elk land en continent. Het is een van de oer emoties die iedereen voelt. We houden van onze ouders, broers, zussen en vrienden. Echter, verliefdheid is een heel ander ding allemaal samen. Het is dit gevoel van verliefdheid, dat moet worden uitgedrukt. Het kan worden consumeren en volledig onvoorwaardelijk. Het gevoel van liefde kunnen komen met pijn, evenals een onwerkelijk gevoel van rust over. Het kan alle wonden helen, maar doorboren je hart laat je altijd gewond. Ja, dat is het gevoel van liefde. Het is niet logisch, onverklaarbare en volledig verwarrend. Maar hey, niet kan mee leven, kan niet leven zonder, nietwaar! Dus, laten we aan de slag voor het bedrijfsleven en kijk hoe zeg je ik hou van jou in verschillende talen. Ook controleren out enkele van de beste manieren om te zeggen i love you.
Hoe zeg je Ik hou van jou in verschillende talen Voordat ik begin om te laten zien hoe de liefde in verschillende talen uitdrukken, is het erg belangrijk dat je je realiseert dat elke taal een veel gericht is op de juiste uitspraak. Zo is, volgt de uitspraak methode alsook om ervoor te zorgen dat u over te brengen van de juiste boodschap! Ik heb gespeld alle woorden, precies op de manier dat ze bedoeld om te worden uitgesproken. ; Engels: I love you, Arabisch:, Voor een man: Ana Behibak; tot een vrouw: Ana Behibek; Canadese: Sh'teme; Chinees: Wo Ie Ni; Kroatisch: Ljubim TE; Tsjechisch: Miluji TE; Deens: Jeg Elsker Dig; Nederlands: Ik hou van Jou, Ecuador: Quechua Canda Munani; Esperanto: Mi Amas Vin; Perzisch: Tora Stof Midaram; Perzisch: Doostat Daram; Filipijnse: Mahal Kita; Frans: Je T'aime, Duits: Ich Liebe Dich; Hebreeuws:; Voor een man: Ani Ohevet Otcha; Aan een vrouw: Ani Ohev Otach; Hindi:, Voor een man: Mai Tumse Pyar Karti Hoon, om een ​​vrouw: Mai Tumse Pyar Karta Hoon; Hongaars: Szeretlek (wow, de kortste nog niet!) ; IJslands: Bv Elska Thig; Iers: Taim ik Ngra Leat, Italiaans:; (! Wil ik dat horen van iemand) Ti amo ; Japans: Kimi o Ai Shiteru; Koreaans: Sarang Tangsinul Ha Yo; Latijn: Te Amo (Het klinkt veel als Italiaans, maar geweldig toch!) ; Lets: Ess Milu Tevi; Macedonische: Sakam Te! ; Pools: Kocham Cie; Portugees (Braziliaans): Eu Te Amo, Roemeens: Te Iu Besc; Russisch: Ya Vas Liubliu; Spaans: Te Quiero (dit zou dus geluid Ricky Martin, nietwaar?) ; Sri Lanka: Mama Oyata Arderyi; Swahili: Naku Penda (naam van de persoon volgt); Zweeds: Jag A'Lskar Dig; Zwitsers-Duits: Ch'ha Di Garn; Libanese:; Voor een man: Bhebbak; Aan een vrouw: Bhebbek; Thai: Ch'an Rak Khun; Turks: Seni Seviyo * Rum (* betekent O); Oekraïens: Ja Tebe Kokhaju (ware liefde); Urdu:; Mujhe Tumse Mohabbat Hai; Vietnamees:; Voor een man: Em Ye ' U Anh, om een ​​vrouw: Anh Ye'U Em; Vulcan: Wani Ra Yana Ro Aisha, Welsh: Rwy'n Dy Garu Di; Joegoslavische: Ya Te Volim; Zulu: Ngiyakuthanda! (Ooh!! Tribal love!) ; Interlingua: Io te ama, je kon een van deze gebruiken in flirterig sms-berichten te verzenden en SMS-berichten om te zeggen ik hou van je.
Check out deze artikelen op liefde:; Hoe een man verliefd met u maken. ; Film citaten over de liefde. ; Manieren te vertellen een kerel je houdt. ; Tips voor hopeloos alleenstaande vrouwen. ; Wow, heb ik neuriën love songs tijdens het schrijven van al deze. Het bedrag van de liefde die ik voel pulseert door mijn aderen nu is mondig! Geen manieren, dit is waar ik aftekenen! Ik hou van je.

No comments:

Post a Comment