Friday 10 February 2012

Hoe te stoppen uitstellen

OK Voordat ik begin moet ik zeggen dat tot een tijdje terug, dat het normaal was voor mij om te wachten tot de laatste minuut om iets te doen. Of het nu gaat voor een bad, voorbereiding van het ontbijt, of zelfs studeren. Ik dacht dat ik de uitdaging graag. Maar toen ik besefte dat ik niet echt profiteren van de uitdaging, realiseerde ik me dat ik in plaats daarvan was uitstellen. Dat is toen ik het besluit om het uitstel te stoppen gemaakt! Lees verder om te weten hoe aan het getalm en de oorzaken ervan te definiëren.
Hoe te stoppen uitstellen over Huiswerk; uitstellen over huiswerk is zo normaal als huiswerk zelf. Ja, het zal een student proberen uitgesteld huiswerk voor zover mogelijk. Door deze uitstelgedrag, studenten hebben de neiging om te vergeten hun huiswerk volledig. Ja, hoe te stoppen uitstellen en doe je huiswerk in de tijd?
Ten eerste moet je jezelf vertellen dat je het onderwerp dat u geweest bent waarderen huiswerk toegewezen voor wilt. Als het een onderwerp dat u haat, zult u niet wilt meer tijd overheen, waardoor je uitstelgedrag over de huiswerk besteden. Aan de andere kant, als het is je favoriete vak, doen het huiswerk zal leuk zijn voor jou. Ja, dan moet je blijft jezelf te vertellen dat je het onderwerp wilt. Zoiets als een positief zelfbeeld bevestiging.
Vervolgens zorg ervoor dat je huiswerk doen, direct na school. Maak een regel voor jezelf. Niet doen wat leuk totdat je klaar bent met het huiswerk. Geloof me, het werkte voor mij. Al mijn opdrachten op de universiteit moest worden gedaan na de les, en voordat ik ga naar de club. Op deze manier wist ik dat hoe langer ik uitstellen, de latere Ik duw de fun!
Een ander ding dat je kunt proberen is de groep huiswerk sessies. Your hele bende bij elkaar kan zitten en vul het huiswerk. Op deze manier bent u nog steeds met plezier, niet alleen, en het invullen van je huiswerk, allemaal op hetzelfde moment!
Lees meer over hoe aan het getalm te overwinnen.
Hoe te stoppen uitstellen en Start studeren; Ja, soms studies kan behoorlijk saai. Vooral als men moet bestuderen die typische theoretische vakken. Nou, in dat geval, hoe om te stoppen uitstellen! Het zal moeite, maar je kan slagen in.
U kunt proberen de positieve affirmatie benaderingen in de studie ook. Als u overtuig uzelf dat u de onderwerp als, zult u bestuderen met meer belangstelling en de uitstelgedrag zal niet komen in de manier. Meer zo, behoudt u veel meer dan je zou als je zou hebben studeerde zonder enige belangstelling.
Daarna, zorg ervoor dat u verwennen in groep te bestuderen. Maar de groep moet van mensen die niet Procrastinators ofwel. Want als jullie allemaal willen uitstellen, laten we zeggen, de boeken zullen worden vergeten. Dus, verzamel een groep van mensen die goed zijn in het onderwerp, punctueel, en geïnteresseerd in het onderwerp. Deze manier zullen u bedrijf en begeleiding. Meer zo, zullen deze mensen waarschijnlijk slagen op ontbrandend uw belangstelling in het onderwerp alsmede.
Een andere methode is om het zuigen. Ja, ongeacht hoeveel u wilt vermijden, zijn er bepaalde dingen dat je gewoon niet kunnen vermijden. In dat geval kun je gewoon nodig om het opzuigen en doe het. Hetzelfde principe kan werken voor studies alsmede. Gewoon suck it up, compleet de studies, en dan kun afgaan op een rampage en hebben een blast! Deze manier zal kunt u het monster van uitstelgedrag enkelvoudige handedly nederlaag! Check helpen voor hoe om prioriteiten te stellen, en te voorkomen dat uitstel.
Hoe te stoppen uitstellen op het werk; Op het werk, er zijn dagen dat je gewoon niet kunt krijgen van te gaan werken. U zult gaan rond praten met uw collega, drinken meerdere kopjes koffie en vinden dat de domste dingen je interesseren, zolang het niet is werk. Ja, zijn meestal deze dagen opgeroepen maandag. Alle van ons hebben ervaren Maandag blues. Wanneer alle het plezier van het weekend maakt je verveeld van het begrip van werken. In een dergelijk geval, hoe stoppen procrastinating en begint te werken!
Zeer eenvoudig, moet je jezelf herinneren dat uw baan is wat krijgt u uw salaris. Als je niet werkt, zul je niet krijg je salaris. Als u niet krijgen uw salaris, zult u hebben geen geld. Als je geen geld u zal niet kunnen veroorloven gaat uw favoriete club of cafe. Vandaar, krijg net gedaan asap en dan werken gaan en hebben een blast met uw vrienden.
Andere manier te stoppen procrastinating neemt scherp interesse in alles je doet. Zij het tillen de pen uit de pen houder of doormaakt een rapport. Doe alles grondig en nemen belangstelling in dit alles. Deze manier zal je geest niets vinden mundane. Voordat je het weet, zal u worden gedaan met het werk en post uit kantoor naar plezier hebben! Lees meer over hoe tot luiheid overwinnen wanneer op het werk.
Als je nog voelt procrastinating, geven dit artikel over hoe om productief uitstelgedrag, een goede lezen.
Procrastination is natuurlijk. Het is de reactie van de geest om iets dat men zou vinden saai of mondaine te doen. Echter, wanneer het moet worden gedaan, moet worden gedaan, rechts! Zo, hoop ik dit artikel je geholpen weten hoe te stoppen procrastinating. Dit is waar ik aftekenen! All the best!

No comments:

Post a Comment