Monday 6 February 2012

Grappige quotes over Liefde

Grappige quotes over de liefde worden gemengd met zoete en bittere humor sarcasme. U zult merken dat grappige quotes over de liefde te ontrafelen de tastbare emoties van de liefde. Het helpt u enige humor toevoegt aan een romantische relatie of u helpen get over geminacht liefde. Vindt u de volgende grappige quotes over liefde brengen een glimlach op je lippen en uw romantische escapade.
Funny Quotes over Liefde en Leven
Liefde maakt de wereld rond gaan. Liefde is wat maakt de rit moeite waard. ~ Franklin P. Jones
Liefde is een onweerstaanbare verlangen om onweerstaanbaar te wensen over. ~ Robert Frost
Ware liefde kan blind u maar tezelfdertijd als je laat, kan ook open uw ogen. Onbekend
Liefde en elektriciteit zijn een in het zelfde, mijn liefje. Als u de schok niet voelen in uw ziel elke keer een kus wordt gedeeld, een fluistering wordt gesproken, een touch voelt, vervolgens je niet echt verliefd at all. ~ CJ Franks
Er is altijd wel waanzin in de liefde. Maar er is ook altijd sommige reden in waanzin. ~ Friedrich Nietzsche
Het leven zou perfect zijn als sommige meisjes hadden een mute-knop, sommige jongens hadden een toets te bewerken, slechte tijden had een snel vooruit-knop en goede tijden had een pauze-knop ..
Er is slechts een geluk in het leven, om lief te hebben en bemind te worden.
Liefde heeft niets te maken met wat u verwacht te krijgen, het is wat u verwacht geven - en dat is alles. ~ Anon
Lach je hart uit, dans in de regen, Cherish het moment; negeren de pijn, liefde, Learn, vergeef & vergeten omdat herinner u, Alleen hebben een tot leven.
U mag ook graag meer op grappige citaten over het leven te lezen.
Funny Quotes over Liefde en Relaties
Als een man je vrouw steelt is er geen betere wraak dan om hem te laten houden haar. ~ Sacha Guitry.
Er is een ding dat ik zou breken over en dat is als ze betrapt mij met een andere vrouw. Ik zou niet staan ​​voor dat. ~ Steve Martin
Het was een perfect huwelijk. Ze wilde niet en hij kon niet. ~ Spike Milligan
Mijn advies aan jou is trouwen: als je een goede vrouw zult u gelukkig zijn, zo niet, zul je een filosoof geworden. ~ Socrates.
Sommige mensen vragen het geheim van onze lange huwelijk. We nemen de tijd om te gaan naar een restaurant twee keer per week. Een little kaarslicht, diner, zachte muziek en dans. Ze gaat dinsdag, ik ga vrijdag. ~ Henry Youngman.
Ik heb niet gesproken met mijn vrouw in jaren. Ik wilde niet naar haar te onderbreken. ~ Rodney Dangerfield.
Een archeoloog is de beste man een vrouw kan hebben; hoe ouder ze wordt, hoe meer interesse hij in haar. ~ Agatha Christie
Vrouwen trouwen mannen hopen ze zal veranderen. Mannen trouwen vrouwen in de hoop ze niet. Dus elke is onvermijdelijk teleurgesteld. ~ Albert Einstein
Een man is al halverwege in liefde met elke vrouw die luistert naar hem. ~ Brendan Francis
Romantische liefde is een psychische aandoening. Maar het is een aangenaam. Het is een drug. Zij vervalst werkelijkheid, en dat is het punt ervan. Het zou onmogelijk zijn om verliefd op iemand die je echt zag. ~ Fran Lebowitz
Ik was getrouwd door een rechter. Ik zou hebben gevraagd om een ​​jury. ~ Groucho Marx
Funny Quotes over liefde en huwelijk
Mijn vrouw en ik waren blij voor twintig jaar. Dan zijn we voldaan.M ~ Rodney Dangerfield.
Het huwelijk is alsof je je hand in een zak van slangen in de hoop uit te trekken een paling. ~ Leonardo Di Vinci.
Ah, ja, echtscheiding ... van het Latijnse woord voor te rippen uit geslachtsdelen van een man door zijn portemonnee. ~ Robin Williams.
Ik heb niet gesproken met mijn vrouw in jaren. Ik wilde niet naar haar te onderbreken. ~ Rodney Dangerfield.
Liefde is tijdelijke krankzinnigheid te genezen door het huwelijk. ~ Ambrose Bierce
De vier belangrijkste woorden in een huwelijk ...Ik doe de afwas. Anoniem
Geen mens is echt getrouwd, totdat hij begrijpt elk woord van zijn vrouw is niet te zeggen. Anoniem
Mijn man zei dat het hem of de kat ... Ik mis hem soms.
Ik verlost van mijn man. De kat allergisch was.
Ik ben een geweldige huishoudster. Elke keer als ik een man verlaat houd ik zijn huis. ~ Zsa Zsa Gabor
Ik hou van het huwelijk. Het is zo geweldig te vinden dat ene speciale persoon die je wilt te irriteren voor de rest van je leven. ~ Rita Rudner
Weet je wat het betekent om 's avonds thuis komen om een ​​vrouw die geef je een beetje liefde, een beetje genegenheid, een beetje tederheid? Het betekent dat je in het verkeerde huis. ~ George Burns
Mijn vrouw en ik ging terug naar het hotel waar we onze huwelijksnacht doorgebracht. Alleen dit keer, ik bleef in de badkamer en huilde. ~ Henry Youngman
Het huwelijk is geven en nemen. Je zou beter geef het aan haar of ze zal toch nemen. ~ Joey Adams
Funny Quotes over Liefde en Vriendschap
Je vriend was alles wat ik ooit wilde, worden uw minnaar was alles wat ik ooit van droomde.
Een vriend is een geschenk voor jezelf. ~ Robert Louis Stevenson
Ik hou van je, niet alleen voor wat je bent, maar voor wat ik ben als ik ben met jullie. ~ Roy Croft
Mijn beste vriend is de man die in mij willen en hij wil voor mijn bestwil. ~ Aristoteles
Vriendschap is een ziel woning in twee instanties. ~ Aristoteles
Het is een van de zegeningen van oude vrienden die je kunt veroorloven om dom met hen. ~ Ralph Waldo Emerson
Een echte vriend is de grootste van alle zegeningen, en dat wat we nemen de minste zorg van alle te verwerven. ~ François Duc de La Rochefoucauld
Hoe zeldzaam ware liefde mag zijn, het is minder dan de ware vriendschap. ~ François hertog van La Rochefoucauld
Deze waren een paar grappige Love Quotes over de liefde. Ik hoop dat je genoten hebt van het lezen van deze grappige Love Quotes, net zoveel als ik hield het verzamelen ze voor je. Vind je meer liefde citaten in het artikel schattige liefde citaten en Shakespeare de liefde citaten. Vergeet niet, liefde heelt alle pijn en humor het beste medicijn.

No comments:

Post a Comment