Monday 27 February 2012

Cute Love Gezegden

Dus eindelijk, Cupido de liefde sloeg u en u bent in volledige ontzag voor het. De wereld lijkt nu een veel gelukkiger, helderder, warmer en betere plek om te bestaan! Er is een lied in elke ademtocht en dans in je elke stap! Liefde is in de lucht en je geest is gezwollen in zit! Congrats vriend of vriendin! Live deze momenten als ze zijn wat maakt het leven een schat aan mooie herinneringen. Nou, je nog steeds lijkt te worden versteld hoe je jezelf uitdrukken in een meer klassieke manier bovendien! Maak je geen zorgen, in dit artikel heb ik voorgesteld een aantal leuke liefde gezegden en schattige Love Quotes die u kunt versturen naar je vriendin / vriend en jezelf! Dus, als je te gretig om te weten 'wat zijn enkele leuke uitspraken liefde', dan zonder veel omhaal, lees verder ...
Cute Citaten: uitspraken over Liefde
Liefde heeft geen zin, maar om zichzelf te vervullen. Te smelten en worden als een stromende beek die haar melodie om de nacht door zingt. Om wakker bij het ochtendgloren met een gevleugeld hart en dank voor een andere dag van liefhebben. ~ Kahlil Gibran
Soms maken we graag met onze ogen. Soms maken we graag met onze handen. Soms maken we graag met onze lichamen. We altijd de liefde bedrijven met onze harten. Liefde is een doek ingericht door Natuur en geborduurd door de verbeelding. ~ Voltaire
Ik U liefheb, ik hou van jou, maar - met een liefde die niet zal sterven tot de zon groeit koud en de sterren oud. ~ William Shakespeare
Het is verkeerd om te denken dat de liefde komt van lange gezelschap en volhardende hofmakerij. Liefde is de nakomelingen van geestverwantschap en voor zover die affiniteit is gemaakt in een moment, zal het niet worden gemaakt voor jaren of zelfs generaties. ~ Khalil Gibran
Ieder hart zingt een lied, onvolledig is, totdat een ander hart fluistert terug. Degenen die willen altijd zingen een lied te vinden. Bij de aanraking van een geliefde, wordt iedereen een dichter. ~ Plato
Liefde is samengesteld uit een enkele ziel bewonen twee lichamen. ~ Aristoteles
Leest u er meer over: Beroemde Love Quotes: lief en schattig Love Quotes.
Cute Love Gezegden voor je vriendje
Naarmate we ouder samen als we blijven veranderen met de leeftijd, is er een ding dat nooit zal veranderen ...Ik zal altijd blijven verliefd met u. ~ Karen Clodfelder
Alle liefde is zoet, gegeven of teruggestuurd. Gemeenschappelijke als het licht is de liefde, en haar vertrouwde stem verveelt nooit. Zij die inspireren het meest gelukkig zijn, zoals ik nu ben: maar degenen die het gevoel dat de meeste zijn nog steeds gelukkiger. ~ Percy Shelley Bysshe
Some van de grotere dingen in het leven zijn ongezien dat is waarom je je ogen dicht als je zoent, huilen, of droom. Anoniem
Vrouwen zijn gemaakt om te worden bemind, niet begrepen. ~ Oscar Wilde
Wij doen de zin van het leven niet alleen te vinden door onszelf - vinden we het met een ander. ~ Thomas Merton
Als ik had een enkele bloem voor elke keer dat ik over je denk, kan ik altijd lopen in mijn tuin. ~ Claudia Gandhi
Je mag graag meer koersen op lezen: Love Quotes en Gezegden voor Hem.
Cute Love Gezegden voor je vriendin
Liefde is een belofte, liefde is een souvenir, eenmaal gegeven nooit vergeten, nooit laten verdwijnen. ~ John Lenoir
Twee zielen met maar een enkele gedachte, twee harten die slaan als een ~ John Keats
Ik heb altijd gedacht dat er sprake was dit een perfecte persoon voor iedereen in de wereld, weet je, en wanneer je dat iemand de rest van de wereld soort magische vervaagde weg gevonden, en, weet je, de twee van u zou gewoon binnen deze soort beschermende bubble, maar er is geen zeepbel, ik bedoel als er is heb je te maken, ik denk gewoon dat het leven meer is dan een reeks van momenten, weet je, we kunnen keuzes maken, en we kunnen ervoor kiezen om de mensen te beschermen we liefhebben, en dat is wat ons maakt wie we zijn en dat zijn de echte herinneringen. ~ Van de film 'Forces of Nature'
Liefde is vriendschap ingesteld op het vuur van de passie. Anoniem
Liefde is vriendschap op muziek gezet ~ E. Joseph Cossman
Als je van iemand houdt, start u uw gespaarde wensen coming out ~ Elizabeth Bowen
Ik heb gedroomd van deze duizend keer eerder, maar in mijn dromen kon ik niet hou meer van jou, ik geef je mijn hart, Tot het einde van de tijd ...Je bent alles wat ik nodig heb, mijn liefde, mijn Valentijn ~ Martina McBride
Je mag graag meer over te lezen:; Love Quotes en Gezegden voor haar; Love Quotes van Shakespeare; Spaanse Love Quotes; Long Distance Love Quotes; Dus, deze waren enkele van de cute love gezegden en ik hoop dat zij zullen u helpen om jezelf te uiten op een meer verfijnde manier. Laatste maar niet de minste, als je niet graag op een van de cute love uitspraken, dan is een simpel 'Ik hou van jou' uit het diepst van uw hart zijn de schattigste liefde zeggen diep voor iedereen in de liefde!

No comments:

Post a Comment