Tuesday 28 February 2012

Anger Management Quiz

Woede wordt beschouwd als een van de sterkste menselijke emoties. Woede is een oer-instinct dat zich ontwikkeld in de mens sinds de prehistorische tijden om zich te beschermen tegen wilde dieren. Agressie en geweld zijn uitlopers van woede en ze zijn nuttig bij gebruik op een positieve manier. Terwijl we allemaal boos elke dag op een bepaald punt van de tijd, bij sommige mensen duurt het een veel grotere vorm en verstoort het dagelijks leven. Anger Management is de oplossing op het verminderen van woede problemen onder de massa's. Woede is, ongeacht leeftijd en invloed op de jonge, oude en kinderen. Lees meer over woede management technieken en tips om woede te controleren.
Anger Management Quiz; De volgende reeksen van vragen kunnen worden aangepakt op twee manieren, waar of onwaar. Neem deze test en kijk hoe goed je kunt je woede te beheersen. Bespreek de vragen met uw familieleden en zie hoe je de juiste in deze woede beheer quizzen. Hier zijn de vragen. ; Tijdens de afgelopen week, heb ik gevoeld prikkelbaar en voortdurend woedend. (True / False); sinds de laatste week, heb ik meer dan eens boos. En later heb ik spijt van gehad. (True / False); Tijdens de afgelopen week, heeft mijn gedrag met anderen is onbeleefd en ongeduldig. (True / False); ik heb gebroken sommige van mijn spullen in woede en razernij, meer dan een of twee keer. (True / False); Ik vind het moeilijk om te gaan met mensen die het niet eens met mijn opvattingen. (True / False); Ik houd op wrok / wrok voor een lange tijd. (True / False); ik mijn toevlucht tot alcohol of andere dranken voor het geval ik had een slechte vechten of ruzie met iemand. (True / False), ik ben me ervan bewust dat de woede-uitbarstingen zijn de enige manier om de spanning bezetten de geest vrij te laten. (True / False); Leren ademhalingsoefeningen effectief kan zijn bij het beheersen van woede. (True / False); Boosheid is een natuurlijke reactie van het lichaam en geest, en dus ik denk niet dat het kan enige schade te berokkenen aan mij of mijn medemensen. (True / False), de omgeving waar ik je gekocht bepaalt mijn vermogen om te reageren op woede op een verantwoorde of onverantwoorde wijze. (True / False); Woede is een gezonde emotie als en slechts als het wordt gebruikt in een constructieve manier. (True / False); Humor is een slechte manier om een ​​kans op een uitbarsting van woede te bestrijden. (True / False); Praten met vrienden, familie, familieleden over uw woede gerelateerde problemen is geen goed idee. (True / False); Als ik boos op een bepaald punt, ik probeer wat anger management tips die ik heb geleerd om mijn woede controle volgen. Ik heb het gezien effecten en het werkt bij mij heel vaak. (True / False); Ik heb nog nooit ingespannen om alle woede beheer tips en technieken te leren. (True / False); U mag graag meer te lezen over:; Anger Management tips voor volwassenen; Anger Management-activiteiten; Anger Management Quiz voor kinderen; Anger management voor kinderen kan gemakkelijk worden bereikt indien hun woede gewoonten worden geanalyseerd in de kindertijd. Kinderen reageren op dingen die zijn opgeleid om hen, dus is het het beste om ze een test van woede beheer quizzen. Hier zijn een aantal 'waar' of 'onwaar' vragen die zal fungeren als Anger Management quiz voor kinderen. ; Ik wakker tot laat 's nachts te denken van de mensen die hebben veroorzaakt of heeft geprobeerd mij te benadelen. (True / False); Ik word boos wanneer sommige van mijn vrienden denken dat ik het mis heb op sommige onderwerp. , Ik ongeduldig en gefrustreerd als ik niet in staat om mijn werk op tijd af te ronden. (True / False), ik kan niet mijn emoties onder controle te verliezen wanneer ik in de sport activiteiten. (True / False); word ik gewelddadig op momenten dat iemand iets zegt tegen mijn wensen. (True / False); Vaak heb ik niets te zeggen aan mijn vrienden of anderen als ik boos op hun gedrag, maar analyseer ik hun daden na te denken over antwoorden die ik heb moeten maken, zelfs lange tijd na het probleem is voorbij. (True / False); U kunt meer lezen over:; Anger Management tips voor kinderen; Anger Management Technieken voor kinderen; Anger Management Technieken voor kinderen en jongeren; Anger Management Spelen; Anger management test en woede beheer quizzen dienen als een instrument om het testen Check onze standpunten en wat we denken over woede, dat in de bochten helpt ons om ons gedrag te analyseren en te ontdoen van woede beheer problemen. Hoop, vind je deze vragen nuttig zijn in het begrijpen van je boosheid problemen.

No comments:

Post a Comment